tisdag 16 augusti 2011

VAB

Idag har jag fått vara hemma med Kid som är sjuk. Men hann träna mitt pass imorse som var rygg och mage.


Var segt till en början och kände mig inte alls stark. Men det vände och jag blev stark :)


Blev till och med lite höjningar.
Annars så känner jag en grym träningsvärk i triceps, å lite i bröst/framsidaaxlar.


Eftersom jag varit hemma fick jag ta tag i lite städning här hemma istället. Nu i em har jag känt mig så trött och orkeslös vet inte vad som hände.


Men det får gå över tills imorgon. För då är det morgonpromenad som gäller och ett benpass. Så då vill jag känna mig pigg och stark :D


Lina Har visst suttit och lekt lite. 





Ha en GO kväll!!!


Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Oj, gott gjort att klämma in passet ändå! Härligt med tränigsverk i triceps! natti natt;)

    SvaraRadera