måndag 8 augusti 2011

DIET DAG1

Japp idag var dagen D. 
Första dagen på nytt kost och träningsupplägg.


Har faktisk tagit semester idag fast det var första dagen efter semester ;) Men jag var tvungen att handla och fixa och dona. Det hanns inte med i helgen.


Började dagen med en morgonpromenad på ca 45min. Det kändes skönt att komma igång med dom igen. :)




Sen frukost å iväg till gymet. Och jag tränade idag i Teamets linne





På nya schemat så var det bröst och triceps idag


lut.hantelpress
bänkpress (jag körde lut.)
Cablecross
Peckdeck
Sittande skullcrusher
Pushdown med rep
Liggande press från pannan (kunde inte köra den, min axel gjorde då så ont. Först tänkte jag att det släpper och körde några till men aj aj aj. Så jag körde press i smith istället) 
Hoppas inte coach misstycker ;)


Det gick fort är inte van vid att ett pass tar ca 1timme så jag körde lite xtra får hoppas även där att inte coach skäller på mig ;)


Armhävningar 3*max
Dips med händer och fötter på bänk 3*max


Sen gick jag hem


Ha en bra fortsatt dag!!!


Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Ohooo! Vad roligt att du också är igång med dieten nu. Kommer gå jättebra för dig tror jag! =)

    SvaraRadera
  2. Klart du ska byta övning om du får ont! Extraövningar däremot, nja... låt det inte bli en vana.. ;)

    SvaraRadera
  3. Tack Johanna! För dig med :)

    Jag lovar att det inte ska bli ngn vana ;) Hade väl bara lite xtra energi idag efter 2dagars vila ;)

    SvaraRadera