söndag 3 juli 2011

Fortsättning

Nu har jag lite tid över så nu kommer fortsättningen på kickoff dagen.


Vi åkte sen till World Class där vi fick goodiebags :)



Det var grejer från Olimp, Dalblads, löblabbet, enervit mfl
Det tackar vi för :D

Sedan övade vi posering och vi hade egna samtal. Min dietstart är framflyttad 1vecka. Men ska då börja lite smått med cardio. Maten är detsamma än så länge.
Sedan ska jag lägga mindre krut på armarna. För blir de större så försvinner axlarna. Å det vill jag ju inte.

Här är nästan hela Goa gänget



Efter det fick man bada bubbelpool om man ville. Sen var det dax att ta på de "glittriga" klänningarna och bege sig ut och käka middag. 







En stor GOD köttbit

Rostade Rotsaker

Jag och Carro

Johanna och Madde

Minette och Victoria

Här syns Emelie
Efterrätten åt vi på ett annat ställe



1 kommentar:

  1. Vilka trevliga bild!
    Jättefina bild på dig överst på sidan!!:) Du passar att ha en örn-tatoo på axeln!:) Jättefin på dig.

    SvaraRadera