tisdag 28 juni 2011

Dyr träning + PB

Ja idag blev det en dyr träning för mig :S


Åkte till björkekärr och skulle träna. Och hade jag läst parkeringsskylten lite noggrannare så hade jag sluppit böter. 
Det stog fri parkering kl 8-22 och vad var kl när jag kom dit. Jo 7.30 ungefär. 
Och böteslappen fick jag vid 7:50. 
Hallå taskigt tycker jag :( Så min träning kostade idag 400 spänn. KUL? NOOOT......


Testade idag NO preload från olimp


Tog 4 tabletter som det rekommenderas. Väntade på att stickningar skulle komma men jag kände ingenting och när jag tränade tänkte jag inte på att det gav någon mer energi. 


Men när jag tänker efter så hör det inte till vanligheterna att jag står och dansar till musiken i öronen emellan seten. (pga energi?)
Och sen var det inte hjärnan som gav upp utan det var verkligen musklerna som hade fått nog.


Blev PB idag på benspark och benpress :D


Körde som sagt Ben och biceps idag


Benspark
Benpress
Knäböj
Hacksquat
Enbensknäböj
stolen i smith (vet inte vad den heter men jag kallar den så)
Hantelcurl
Z-stång ( Ngn som vet vad själva stången väger?)
Hammercurl med rep


Det var det. Annars har dagen bestått av jobb. Nu sitter jag och är mätt i magen :)


Tjingeling!!!


Förresten fick paket idag. Kläder som jag beställt från:


Var bara tvungen ;) Alltid retar det ngn.

Fler bilder kommer

4 kommentarer:

  1. Stången brukar väga ungefär 7-9 kg tror jag. Jag tar oxå 4 tabletter men känner inga direkt stickningar heller men jag mpste säga att jag känner mig piggar plus att jag har höjt på alla övningar som jag kört än så länge fast jag varit sjuk i 3 veckor o antingen gör tabletterna sitt lr så har kroppen återhämtat sig mer ön vad jag tror den har gjort under sjukdoms perioden.
    Ha en fin kväll!! Kramen

    SvaraRadera
  2. He-he, roligt:) Det samma med mig, jag får också lust att dansa och svänga mig:) KUL!:)

    SvaraRadera
  3. Härligt! Z-stången på mitt gym väger 13 kg, tror det är rätt vanligt.

    SvaraRadera
  4. Det kan nog vara lite olika, men 10 kg är nog rätt vanligt på en sån stång.

    SvaraRadera