torsdag 31 mars 2011

Snark zzzzz

Det är inget bättre idag. Så idag blir det vila. 
Men tur jag har träningsvärk fortfarande för då känns det bättre att vila för då känner jag att jag gjort ett bra pass senast. ;)



Men ingen sån här skön vila ;) Nä det blir jobb såklart för så dålig är jag inte.

Skönt att det redan är torsdag. Imorgon efter jobbet ska jag skjutsa de tre äldsta till sin mormor och morfar. Sen är helgen barnfri. Och den ska gå i, ta det lugnt och mysets tecken.

Ha en bra dag

Här regnar det så det ser ut att bli en grå dag, men bättre regn än snö.

Kram kram

1 kommentar:

  1. Kakor är inte min grej heller... Men är dom som barskakorna så är dom säkert goda... :) Det ska jue bli varmare väder snart... Här är det på nollan nu och snön bara öser ner! :P

    Ha en mysig innemysarkväll och krya på dig! Kraam!!

    SvaraRadera