tisdag 29 mars 2011

Aj aj aj

Träningen idag gick bra tycker jag. Tränade Ben och Biceps


Bild från en annan dag

Johan jobbade idag så jag fick lite hjälp med knäböjen. Så jag kunde lägga på lite mer men ändå take the as to the grass varje gång.

Medicinuppföljningen med V gick bra. Ska stå kvar på det han har (har ju högsta dos) Nu måste skolan lägga ner mer på honom. Man kan inte medicinera allt. Han behöver, stöttning och coaching.
Mer personal till alla barn som behöver den där xtra pushningen säger jag bara.

Sen fick han följa med mig och jobba. Han var duktig på att hjälpa till faktiskt. Så han fick en belöning.  En skateboard. Hoppas den får vara hel mer än två dagar nu bara.

Aj aj aj mitt huvud värker och halsen gör ont i när jag sväljer. Inget bra tecken. :( Men lite xtra protein och sömn sen ska nog göra susen 
Håll tummarna för det iallafall.

Nu ska jag köra Ellen till träning

Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar