måndag 28 februari 2011

Det blev asgott!!!

Måndag kväll. Tre av barnen har lagt sig. Väntar på att natta den sista. Sen blir det till att sitta framför dumburken. Är ju mkt att titta på idag. Familjen annorlunda, ullared och det okända. Bra att man har inspelningsbar box ;)


Idag blev ingen vilodag för det hade jag ju igår, så jag drog en repa på gymet i morse. 
Det blev baksida ben, rumpa och vader. Ska egentligen träna vader imorgon. Men jag ändrar lite denna vecka för att få lite variation.


Annars har det varit en helt vanlig dag med jobb, matlagning,läxläsning.


Jag som alltid planerar allting och då speciellt våran veckomatsedel, hade glömt bort det. Så det var bara till att ta något som fanns hemma. Och det var bra för det blev SÅÅÅ GOTT!!!


Jag tog lax, la i form. Lite salt och vitpeppar på. Sen över med en brk Keso och toppade med hackat äpple. Å så in i ugnen. Till det ugnstekte jag potatis,morötter och palsternacka. Det blev himmelskt gott. Så den ska jag nog bjuda på nästa gång vi har ngt slags kalas.


Fick ett mindre roligt samtal ikväll från Victors fröken. Hade inte varit någon bra dag. Så jag/vi håller tummarna för att allting gick bra med den grabb som blev Victors offer. :(


Nåja


Ha en trevlig kväll


Kramelikram



1 kommentar:

  1. Ja det är i och för sig ett nytt samarbete med Marwin Sports... Vet precis vilket linne jag ska ha! ;D

    SvaraRadera