måndag 14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag

Idag är det måndag den 14 februari. Min vilodag och Alla Hjärtans Dag.


Ärligt talat vad tycker du om Alla hjärtans Dag?


I min värld är det handlarnas dag. Det är bara de som vill tjäna pengar och de lyckas tydligen.


Jag vill ha och vill ge blommor/presenter till min älskade, nära och kära när de/jag minst anar det. Då ger man det för att man vill. Inte för att man SKA. 
Å Kärlek, kramar, pussar ger jag min älskling och mina barn varje dag. Inte bara en gång om året. 


Låter jag negativ till denna dag? Nä det är jag inte men jag tycker det är överdrivet. Det ska inte behöva finnas EN dag om året som är kärlekens dag. 


Det ska vara KÄRLEKENS DAG Varje dag!!!


Men det är min åsikt.


Hoppas Ni/Du får en trevlig forstsatt måndag


Kram Petra


1 kommentar: