lördag 25 december 2010

Julklapp

Hoppas Julafton var mysig för Er alla. Mätt å go är man ju. Förstår inte varför jag inte kan äta lagom när det är jul?
Är väl för att det bara är jul 1gång om året. He he


Jag fick en bacill i julklapp som har angripit halsen. Så det blev ingen träning idag som jag hade tänkt. Lite feber har jag med. Så då är det VILA som gäller. Alltid lyssna på kroppen
VILA = Musklerna växer :)


Så veckans träning blev så här:


Tis: PW, Axlar & vader
Ons:PW, Rygg
Tors: Ben & Mage 
Julafton: PW
Juldagen: Sjuk
Annandagen: ?


Vilodag: Måndag


Jag har skaffat mig en ny almanacka för 2011, snygg va?



Nu ska jag ta mig en kopp Te, Sen bär det av till svärmor för ännu ett julbord.

Ha en bra dag!!!

Kram Petra

2 kommentarer:

  1. Nu tror jag att jag är frisk:) Trist du åkte på något:(
    Hoppas julen var bra Petra!
    Kram

    SvaraRadera