lördag 11 december 2010

Hann med

Hann med att åka och träna lite mage emellan allt annat som är å göra på Lördagar. Johan jobbade så han visade några nya magövningar. Hoppas jag får lite träningsvärk där nu då. Har så svårt att få det. Vet inte vad det beror på. Om jag gör fel eller....


 Sexpack, he he


Körde även 20min i trappmaskinen. Aha!!! Nu vet jag varför jag undvikit den i ett antal år. Det är ju för fan en dödsmaskin ;) 
Men får väl helt enkelt ha som ett litet mål att jag ska kunna köra den 20min utan att det ska kännas som man ska dö.













Kramelikram Petra

2 kommentarer:

  1. kan förstå att det kändes som en dödsmaskin! jag kan ju knappt gå idag haha

    SvaraRadera
  2. Jaja, mer neger nu, nästan skäms:)
    Imorgon gäller det, läääängtar:)
    Ja, jag kom tre,, är helnöjd!
    Kram

    SvaraRadera