fredag 10 december 2010

Bara siffror

Ett Inlägg om siffror. Men roliga siffror.


Det här gjorde jag mest som ett test.
Bestämde mig för ca 4veckor sedan att inte äta godis eller fika på 1vecka nu är det snart 4veckor sedan. Har gått över förväntan.
Vägde mig innan och mätte, det som har hänt på dessa veckor är att jag tappat 2Kilo (förhoppningsvis fett, å inte muskler )
Jag har minskat 2cm i midjan, 1cm runt stuss, 1/2cm runt låret
arm och bröst har jag inte mätt än. Lättare om ngn annan gör det där.


Men det vill jag bara säga att det är det Lilla som gör det :)


Ha en bra dag!!!


Tjingeling 
/Petra

2 kommentarer:

  1. gött! man kan om man vill!! :) du har ju förmodligen tappat mer fett än 2kg eftersom du tränat på dig tyngre muskler oxå! :) /Lina

    SvaraRadera
  2. Till Lina!
    Haha, ja, han var stark i alla fall:)
    Tack och hoppas det, lite nervös nu!
    Kram

    SvaraRadera